مصاحبه آرشیو خبر ها
دفاع جانانه آنتونیو كاسانو از ماسیمیلیانو الگری

دفاع جانانه آنتونیو كاسانو از ماسیمیلیانو الگری

آنتونیو كاسانو مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا كه در فصل 2011‐2010 تجربه بازی زیرنظر مكس الگری در میلان را در كارنامه فوتبالی‌اش داشته در گفتگو با برنامه تیكی‌تاكای شبكه تلویزیونی Italia 1 با دفاع از عملكرد این مربی، خاطرنشان كرده است:

 

به عقیده من ماسیمیلیانو الگری یكی از برترین‌ها در بین مربیان باشگاه‌های بزرگ است. او به همراه گواردیولا، كاپلو و مورینیو جزو برترین مربیان فوتبال در جهان هستند؛ آنها مربیانی هستند كه می‌توانند 3 تا 4 ساعت در مورد مسائل تاكتیكی صحبت كنند؛ این ادعا یا تعریفی مبالغه‌آمیز نسیت؛ می‌توانید از بازیكنانی كه با آنها كار كرده‌اند این موضوع را جویا شوید. تنها یك مدیر و مربی بزرگ می‌تواند بیش از سایر همتایانش صاحب پیروزی‌های متوالی و متعدد شود. شاید عده‌ای همیشه انتقادات و غرولندهایی از الگری داشته باشند اما در نهایت اوست كه با میلان و یووه؛ 5 بار فاتح سری آ، 4 بار قهرمان كوپا ایتالیا، 2 بار برنده سوپر كوپا ایتالیا و 2 بار نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

 

گفتنتی است كاسانوی 36 ساله كه به تازگی از دنیای فوتبال نیز خداحافظی كرده است در طول دوران ورزشی‌اش تنها 2 قهرمانی باشگاهی را تجربه كرده است كه اولی با رئال مادرید و دومی با میلان بوده است. او همچنین دو بار نیز به عنوان بازیكن رم و میلان برنده دیدار سوپر كوپا ایتالیا شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: